header-photo

De bloggers



Vés per on també havia d’existir el dia del blogger (Blocday en anglès, o sigui el mateix però segur que més car). De fet avui també és el dia de la solidaritat.

Diuen que ha estat idea d’un tal Nir Offir, a qui se li va acudir l’any passat i davant l’èxit ha decidit repetir l’experiència. I com que això de la xarxa és com una taca d’oli que s’estén sense parar, aquí em teniu parlant del Blocday i caient de quatre potes en una piràmide Meme. Com que no admeto comentaris al meu bloc –ho sento però no em vull passar el dia esborrant segons quins tipus de comentaris- m’assabento que m’han enviat un parell d’aquests endimoniats memes mirant el Technorati. Trobo un meme que m’envia en Rafa Liñan i -com que miro això del Technorati “de higos a brevas” que diria el castís- trobo un altre d’en Naya de fa algunes setmanes. Ho sento nois.

Pel que veig haig de recomanar cinc blogs que em semblin interessants. Glups! Tants?

A veure si seré capaç?

D’entrada dos de referència: Ramon Bassas i Saül Gordillo. El primer, pare carbasser de la blogesfera mataronina -la blogesfera més potent de totes les que es fan i es desfan-. El segon, malgrat evidents discrepàncies d’opinió, de lectura obligada per saber que pensa de les coses un sector de la societat catalana. El seu llistat d’enllaços sense competència possible per part de ningú.

M’interessen els blogs dels joves periodistes mataronins. Aprenen ràpid i llegir-los em suposa una alenada d’aire fresc. Joan Salicrú, Oriol Burgada (Farrera, Oriol, Farrera), Eli Solsona, Núria Peidro, Jose Spa (aquest cap de setmana estarem per Londres), Eloy Aymerich (ànimes de càntir?), Maria Rodríguez (sempre recordarem aquell dia!).

Com que veig que ja m’he passat de cinc, no ve d’un parell més: la Joana Torres i la Care Santos. Diferents, però vitals les dues.

Què tot molt mataroní? Doncs que esperàveu?


I prometo actualitzar, algun dia, el meu llistat d’enllaços!