header-photo

Diari de Santes: Un no parar!



Aquests dies hom voldria tenir el do de la ubiqüitat. Poder estar a diversos llocs per no perdre’s cap acte de la festa. Perquè, com escrivia fa pocs dies en Rodon, això no hi ha qui ho pari. La Festa Major de Les Santes ha engegat definitivament i els actes es multipliquen i s’encavalquen i es fa impossible ser-hi a tots. Cal doncs triar. Sant Pere més Alt, Santes Esportives, Gegantada, Diada castellera, Escenari obert, Gospel, Milla urbana, Havaneres, ... I a tot arreu una munió de gent. Pregunteu-li si no a en Dani Domínguez a qui he trobat a les havaneres carregat de màquines de fotografiar i saludant a un Sergio Ruiz fresc i descansat després de la feinada de l'any passat.
A més la feina quotidiana no s’atura i cal combinar els actes de Santes amb el treball al despatx, les reunions, les visites, ...
Tot plegat un còctel que fa de la setmana de Les Santes la més intensa, en tots els sentits, de l’any.
De tots els actes d’avui m’ha sabut greu perdre’m el concert que el grup Gospel Sons ha fet a la plaça de la Muralla. Aquest grup és una iniciativa de la Casa de la Música Popular i està format per uns vuitanta membres. M’ha sabut greu perquè l’escenari és magnífic amb el pany de muralla, tants segles amagada, recuperada i restaurada. I també m’ha sabut greu perquè m’agrada, i molt el gospel. Sentir-lo i cantar-lo. Encara que per això últim, diguem que, les meves aptituds cantaires són més aviat minses.