header-photo

Un dia especial



Especial perquè per primera vegada a la meva vida m’he hagut de seure a declarar davant d’un jutge. En la meva condició d’imputat per l’afer de can Fàbregas he comparegut durant dues hores per respondre les preguntes que el jutge i el fiscal m’han fet. No he volgut contestar les preguntes de les acusacions particulars doncs ja hem fet prou debats públics en els mitjans i en els plens municipals com per haver de repetir el mateix.

Tranquil i confiat, he contestat als periodistes que m’han preguntat com em sentia després de declarar. Tranquil perquè he contestat la veritat, el que sé i el que hem fet per procurar l’arribada del Corte Inglés a Mataró. Confiat perquè, després de tot plegat, quedarà demostrat que tot s’ha fet de manera correcta i amb l’únic objectiu del progrés de Mataró.

I profundament agraït als molts ciutadans i ciutadanes que aquests dies ens han fet arribar el seu suport personal i de moltes formes possibles.