header-photo

Com som els alcaldes




Bé el programa realment es diu: Com són els alcaldes. Un programa fet per tres periodistes maresmencs: l’Oriol Burgada, l’Eli Solsona i en Joan Salicrú per la COM. Durant tot l’agost s’estan patejat radiofònicament Catalunya per entrevistar alcaldes i alcaldesses de pobles, viles i ciutats. De tots els colors polítics i amb trajectòries polítiques i personals tan diverses com el propi país. Més enllà del bon treball periodístic que estan fent cal ressaltar la confiança de la COM en el treball de periodistes joves i de comarques. Una bona demostració del que ja hem titulat “Catalunya en xarxa”. Arreu del país passen coses que ens poden interessar a tots i hi ha personatges, en aquest cas els alcaldes i alcaldesses, que poden explicar-nos moltes coses.

El resultat de tot plegat el podeu escoltar cada dia d’una a dues del migdia a les emissores de la xarxa COMRàdio. També podeu seguir els programes al grup de facebook “Com són els alcaldes” i al twitter i recuperar els programes ja emesos.

També em va tocar ser entrevistat i us ben asseguro que vaig passar una molt bona estona fent el programa, tot i que en el meu cas jugaven amb l’avantatge escandalós del coneixement i de la confiança mútua. Amb d’altres periodistes m’hagués estat molt més fàcil reprimir alguns sentiments. Clar que els hi vaig tornar la jugada fent també el seu perfil. Cap altre alcalde ho podia fer. Tots jugàvem a casa, a MataróRàdio l’emissora de la ciutat. L’emissora que més d’una vegada he definit com la de les quatre P: pública, plural, participada i amb públic que l’escolta.