header-photo

Altres versions



Avui defujo els blocs polítics i navego una estona buscant opinions sobre els resultats electorals i els pactes en altre tipus de blocs. Faig que un bloc em porti a un altre i em trobo amb opinions força elaborades i molt fresques de blocaires mataronins.

Em trobo amb l’Eli Solsona, jove periodista de Televisió de Mataró, que fa una anàlisi dels resultats força personal però bastant lúcida.

També n’opina la Núria Peidro, companya de l’Eli a TVM, en un post titulat “No és això company, no és això”.

En Miguel Guillén fa un post que ell mateix qualifica de política ficció i extrapola els resultats de Mataró de les autonòmiques a les municipals. Només recordar-li que a l’època que en Pujol guanyava a Mataró en Mas (en Manuel Mas) treia majories absolutes.

El bloc d’en Cesc Amat, que no comentaré doncs aquest el classifico com a polític, em porta fins el del Cinto Amat. La resposta de l’oracle ens il·lustrava sobre el nou govern abans d’anunciar-se el pacte de l’Entesa.

Un altre mataroní que opina sobre el tripartit és en Pere Pascual. Amb el seu estil incisiu comenta la jugada i no m’amaga la seva satisfacció.

I per acabar trobo una foto de l’Albert Canalejo que m’ha semblat adequada al moment polític en el que ens trobem.
Si voleu saber que opinen els blocs polítics ja sabeu on és el bloc d'en Saül Gordillo. per triar i remenar. Aneu amb compte que hi ha blocaires que paeixen malament algunes coses.