header-photo

Gràcies, fem un bon equip



T’imagines una ciutat més neta, tranquil·la i sostenible, on tu i jo ens podem trobar i conviure?

Vull la meva ciutat més maca i menys bruta. Gràcies al teu reciclatge, els residus esdevenen recursos aprofitables per a tothom.

M’agrada fer la migdiada, relaxar-me, reposar i gaudir dels silenci al meu voltant. Gràcies per moderar el to de veu, per escoltar música i veure la televisió sense molestar.

Tu i jo al parc amb gent gran, gent jove, nens jugant, jardins, arbres, flors, fonts, parcs infantils. Gràcies per compartir i respectar l’espai.

Gràcies per estimar la teva mascota, per portar-la ben lligada quan cal, ben neta i vacunada. Gràcies per gaudir de la seva companyia sense molestar els veïns.

A peu, en bici i en transport públic s’hi arriba abans i millor. En Joan prefereix la bici. A mi m’agrada el metro, aprofito per llegir el diari... Puges? T’hi porto. Gràcies per utilitzar el cotxe només si cal.

La meva ciutat, la teva, la de tothom. Gràcies, fem un bon equip.

Texts de l’exposició que sobre civisme avui s’ha inaugurat al Parc Central i que es pot visitar fins el dia 30 de març.