header-photo

Fins quan?


No és el meu aniversari, ni cap dia especial. Ahir a a la nit vam tenir la nostra primera disputa, em va dir moltes coses cruels que realment, em van ofendre. Però sé què n'està empenedit i no les va dir de debò, perquè avui m'ha enviat flors.


No és el nostre aniversari ni cap dia especial. Ahir em va llençar contra la pared i començà a ofegar-me. semblava un malson, però dels malsons en despertes i saps que no són reals.M'he llevat aquest matí, adolorida i amb cops a tots dos costats, però sé què n'està empenedit, perquè avui m'ha enviat flors.


I no és el dia de Sant Valentí, ni cap altre dia especial. Ahir em pegà i m'amenaçà de mort; ni el maquillatge, ni les mànigues llargues podien amagar els talls i els cops que em va donar l'última nit.Avui no he pogut anar a treballar, no volia que se n'adonessin.Jo sé què n'està empenedit, perquè avui m'ha enviat flors.


I no és el dia de la mare, ni cap altre dia especial. Ahir a la nit em va tornar a pegar, però aquest cop ha estat molt pitjor.Si aconseguís deixar-lo, què faria? Com podria treure jo sola endavant els nens? Què passaria si ens falten els diners?Li tinc tanta por, però depenc tant d'ell...em fa por deixar-lo. Però se que n'està empenedit perquè avui, m'ha enviat flors.


Avui és un dia molt especial: és el dia del meu funeral.Aquesta nit per fi, ha aconseguit matar-me. M'ha colpejat fins a morir.Si hagués tingut el valor i la foralesa de deixar-lo, d'acceptar ajuda profesional......avui no hagués rebut flors.


Text llegit aquesta tarda, pels col·lectius de dones de Mataró, en la concentració de rebuig i condemna de l'agresió que va patir S.G.T. el passat dimecres.