M’arriba el primer número de la nova revista Xarxacom que es presenta com la revista de la comunicació local. Editada per la Xarxa Audiovisual Local i el Consorci de Comunicació local amb la coordinació d’en Joan Catà.
Interessant qüestionari ¿Continguts de qualitat i baix cost per a la TV de proximitat? Bones reflexions d’en Marc Melillas, director de continguts i serveis de la XAL; Ricard Domingo, director general de Barcelona Televisió; Xavier Atance, president de l’Associació de Productors Audiovisuals de Catalunya; Marta Polo, directora de Canal Català Vallès; Marga Baró, directora de continguts de Localia; Joan Gonzàlez, director de Paral•lel 40 i Josep Maria Codina, director de l’Institut Municipal de Comunicació de Granollers.
Una entrevista amb profunditat al conseller de Cultura, Joan Manuel Tresserres, amb una frase prou definitòria: “Un audiovisual potent és indispensable perquè la cultura catalana subsisteixi”.
I unes quantes pinzellades mataronines. La primera, la portada de la revista amb el grup Junts. El seu jingle “Tornar a néixer” és la nova identitat sonora de COMRàdio, la Xarxa de Televisions Locals i LaMalla.net. La segona, un reportatge sobre Capgros.com. I la tercera, un article d’en Jaume Puig sobre la figura d’en Lluís Lligonya.
Junts i Xarxacom
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada