Foto Romuald Gallofré
Sovint quan explico que el futur de la nostra economia depèn en bona part de la capacitat d’innovació, alguns creuen que només parlo de noves tecnologies i de TIC. Aleshores els hi explico que són els torrons d’autor de ca l’Uñó. Com des d’un sector tan tradicional com la pastisseria i amb un producte com els torrons es pot innovar i cercar un nou segment de mercat.
A la pastisseria Uñó de Mataró, des de fa dotze anys encarreguen a un artista de Mataró el disseny d’un torró per Nadal. Després els pastissers de la casa se’n cuiden de transformar-lo en un magnífic dolç de xocolata farcida amb els més innovadors gustos.
La simple relació dels noms dels torrons i dels autors ja fan preveure una autèntica simfonia de formes, colors i sabors:
Perecoll, 1995, Trufat de canyella.
Manuel Cusachs, 1996, Trufat de Caramel Toffee.
Josep Maria Codina, 1997, Trufat de Gerds.
Manel Cuyàs, 1998, Cruixent d’Avellanes amb trufa de Mel.
Mònica Vilert, 1999, Trufat de Taronja.
Josep Novellas, 2000, Trufat de Calvados amb Cruixent d’Ametlles.
Xavier Ubach, 2001, Crema cremada en dues textures.
Joan Safont, 2002, Pinyons i Cacau.
Iago Vilamanyà, 2003, Trufat de Xocolata amb Albercoc.
Perecoll, 2004, Coco i Fruita de la Passió.
Albert Alís, 2005, Torró de Músic.
Aquest anys ha estat la Nefer l'artista autora del disseny. El torró és un trufat de vainilla natural amb llunes de xocolata blanca.
Podeu trobar una fotografia i els components de cada torró a la pàgina web de ca l’Uñó.
De moment no sabem la forma de tastar-los cibernèticament pel que us recomano que us arribeu a la pastisseria de la Riera.
Com diu el mateix Claudi Uñó, al petit llibret que recopila els productes de la casa: "La pastisseria és un art efímer i un vincle per seguir les nostres tradicions, però buscant també “un més enllà” en estètica, sabors i textures”.
En definitiva: innovant. I per llepar-se els dits.
Sovint quan explico que el futur de la nostra economia depèn en bona part de la capacitat d’innovació, alguns creuen que només parlo de noves tecnologies i de TIC. Aleshores els hi explico que són els torrons d’autor de ca l’Uñó. Com des d’un sector tan tradicional com la pastisseria i amb un producte com els torrons es pot innovar i cercar un nou segment de mercat.
A la pastisseria Uñó de Mataró, des de fa dotze anys encarreguen a un artista de Mataró el disseny d’un torró per Nadal. Després els pastissers de la casa se’n cuiden de transformar-lo en un magnífic dolç de xocolata farcida amb els més innovadors gustos.
La simple relació dels noms dels torrons i dels autors ja fan preveure una autèntica simfonia de formes, colors i sabors:
Perecoll, 1995, Trufat de canyella.
Manuel Cusachs, 1996, Trufat de Caramel Toffee.
Josep Maria Codina, 1997, Trufat de Gerds.
Manel Cuyàs, 1998, Cruixent d’Avellanes amb trufa de Mel.
Mònica Vilert, 1999, Trufat de Taronja.
Josep Novellas, 2000, Trufat de Calvados amb Cruixent d’Ametlles.
Xavier Ubach, 2001, Crema cremada en dues textures.
Joan Safont, 2002, Pinyons i Cacau.
Iago Vilamanyà, 2003, Trufat de Xocolata amb Albercoc.
Perecoll, 2004, Coco i Fruita de la Passió.
Albert Alís, 2005, Torró de Músic.
Aquest anys ha estat la Nefer l'artista autora del disseny. El torró és un trufat de vainilla natural amb llunes de xocolata blanca.
Podeu trobar una fotografia i els components de cada torró a la pàgina web de ca l’Uñó.
De moment no sabem la forma de tastar-los cibernèticament pel que us recomano que us arribeu a la pastisseria de la Riera.
Com diu el mateix Claudi Uñó, al petit llibret que recopila els productes de la casa: "La pastisseria és un art efímer i un vincle per seguir les nostres tradicions, però buscant també “un més enllà” en estètica, sabors i textures”.
En definitiva: innovant. I per llepar-se els dits.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada